This user has not added any information to their profile yet.
My view: (Please briefly describe your view on the three concepts below)
Short Bio:
I specialize in the modernization of physical education and the use of information technologies․ As well as in the field of inclusive physical education and special Olympics․ I have published many scientific articles and monographs in these fields
Publications:
Համակարգչային տեխնիկայի կիրառման հնարավորություններն ուսումնական գործընթացում, Ֆիզիկական կուլտուրայի և սպորտի գիտակիրառական աշխատանքների ժողովածու, ՖԿՀՊԻ, Երևան, 2004, էջ 29-30
Համակարգչային տեխնոլոգիաների դերն ուսումնական գործընթացում, Ֆիզիկական կուլտուրայի և սպորտի գիտակիրառական աշխատանքների ժողովածու, ՖԿՀՊԻ, Երևան, 2004, էջ 62-63։
Использование компьютерной техники для оценки знаний студентов, Всероссийская научная конференция “Методология современной спортивной педагогики”, Москва, 2004г. ст. 299-301.
Նորագույն տեղեկատվական տեխնոլոգիաներն ուսումնական գործընթացում,
Հանրապետական 31-րդ գիտամեթոդական կոնֆերանսի ժողովածու` նվիրված ՖԿՀՊԻ հիմնադրման 60 ամյակին, Երևան, 2005, էջ 132-134:
Համակարգչային տեխնիկայի կիրառման հնարվորությունները ֆիզիկական դաստիարակության մեթոդիկայում, ԿԱՆԹԵՂ, գիտական հոդվածների ժողովածու, Երևան, 2006, 2{27}, էջ 228-235:
Միջառարկայական կապերը ֆիզիկական դաստիարակությունում, Հանրապետական 33-րդ գիտամեթոդական կոնֆերանսի ժողովածու, Երևան, ՖԿՀՊԻ, 2006, էջ 150-153:
Համակարգչային տեխնիկայի կիրառումը ֆիզկուլտուրային կրթության համակարգում, «Մանավարժական կրթություն». Հայացք դեպի ապագա՝ միջազգային գիտաժողովի նյութեր, Երևան, 2007, էջ 200-203:
Միջառարկայական կապերի կիրառման փորձը ֆիզկուլտուրային կրթության գործընթացում, «Մանկավարժական միտք», N 3-4, Երևան, 2007, էջ 131-136
Համակարգչային տեխնիկան և անվտանգ աշխատելու պայմանները, «Առողջապահություն» ՀՀ առողջապահության նախարարության տեսական, գիտամեթոդական, կազմակերպչական, գործնական հանդես, N3 (276), Երևան, 2007, էջ 10-12.
Ֆիզիկական կուլտուրայի ուսուցիչների վերապատրաստման գործընթացը, Հանրապետական XXXIV գիտամեթոդական կոնֆերանսի նյութեր, Երևան, ՖԿՀՊԻ, 2008, էջ 63-67:
Ֆիզկուլտուրային կրթության տեխնոլոգիաների կիրառման ուղիները, «Մանկավարժական միտք», N 2-3, Երևան, 2008, էջ 88-93.
Մասնագետների նորագույն տեղեկատվական տեխնոլոգիաների տիրապետման մակարդակը որպես ֆիզկուլտուրային կրթության որակի ապահովման բաղադրիչ, Հանրապետական 33-րդ գիտամեթոդական կոնֆերանսի նյութեր, Երևան, ՖԿՀՊԻ, 2008 էջ 198-203:
Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կիրառման ուղիները «Ֆիզիկական կուլտուրա» առարկայի դասավանդման գործընթացում, Հանրապետական XXXVI գիտամեթոդական կոնֆերանսի նյութեր, Երևան, ՖԿՀՊԻ, 2009, էջ 332-338:
Տնային հանձնարարությունները «Ֆիզիկական կուլտուրա» առարկայից: (I-XII դասարաններ): Ուսումնամեթոդական ձեռնարկ, ՖԿՀՊԻ, Երևան, 2010,128 էջ.
Միջառարկայական կապերի կիրառումը ֆիզկուլտուրային կրթության համակարում, Ուսումնական ձեռնարկ, Երևան, Էդիթ Պրինտ, 2007, 85 էջ.
Մագիստրոսական ատենախոսության կատարման տեխնոլոգիա, Ուսումնական ձեռնարկ, ՖԿՀՊԻ, Երևան, 2008, 106 էջ
Գիտամանկավարժական և գիտահետազոտական պրակտիկան մագիստրատուրայում, Ուսումնական ձեռնարկ, ՖԿՀՊԻ, Երևան, 2009, 60 էջ :
Մասնագետների կարծիքը «Ֆիզիկական կուլտուրա» առարկայի դասավանդման գործընթացում համակարգչի կիրառման վերաբերյալ, Հանրապետական XXXVII գիտամեթոդական կոնֆերանսի նյութեր, Երևան, ՖԿՀՊԻ, 2010, էջ 293-297:
Համակարգչային տեխնիկայի ներդրման ուղիները ֆիզկուլտուրային կրթության գործընթացում, Մանկավարժության և հոգեբանության հիմնախնդիրներ, Միջբուհական կոնսորցիումի գիտական հանդես, Երևան, 2010, էջ 87-92:
Ֆիզիկական կուլտուրայի ժամանակակից դասի որոշ առանձնահատկություններ, «Մանկավարժական միտք», N1-2, Երևան, 2010-էջ 65-69:
Երևան քաղաքի նախնական (արհեստագործական) և միջին մասնագիտական ուսումնական հաստատություններում «Ֆիզիկական կուլտուրա» առարկայի դասավանդման առկա վիճակի մոնիտորինգի արդյունքները, Հանրապետական XXXVII գի-տամեթոդական կոնֆերանսի նյութեր, Երևան, ՖԿՀՊԻ, 2010 էջ 102-105:
Ավագ դպրոցականների պրոֆեսիոնալ կողմնորոշումը ֆիզիկական կուլտուրայի և սպորտի բնագավառում, «Մանկավարժական միտք», N 3-4, Երևան, 2010, էջ 43-49:
Տնային հանձնարարությունները դպրոցականների ֆիզիկական դաստիարակության մոդելում, Մանկավարժության և հոգեբանության հիմնախնդիրներ, Միջբուհական կոնսորցիումի գիտ. հանդես, Երևան, 2010, N3, էջ 54-59:
Հանրակրթական դպրոցում «Ֆիզիկական կուլտուրա» առարկայի բովանդակության և կառուցվածքի նորարական մոտեցումներ, Մանկավարժություն գիտամեթոդական վերլուծական ամսագիր, 2011/2-րդ, էջ 12-21
«Ֆիզիկական կուլտուրա» առարկայի դասավանդման արդիականացման մասին, «Մանկավարժական միտք», N 1-2, Երևան, 2011, էջ 119-124:
Մագիստրոսներ պատրաստող համակարգում տեղեկատվական միջավայրի ստեղծման հիմնախնդիրը, Մանկավարժության և հոգեբանության հիմնախնդիրներ, Միջբուհական կոնսորցիումի գիտական հանդես, Երևան, 2011, N2, էջ 57-62
ՖԻԶԻԿԱԿԱՆ ԿՈՒԼՏՈՒՐԱ
«Ուսումնական նյութի պլանավորում» 1-9-րդ դասարաններ, ուսուցչի ձեռնարկ, Ուսումնական ձեռնարկ, Երևան, «Աստղիկ գրատոն», 2011, 128 էջ:
Սպորտային մանկավարժության գիտական ներուժը, Ուսումնամեթոդական ձեռնարկ, Երևան, 2012, 88 էջ
Ֆիզիկական դաստիարակության վիճակը միջին մասնագիտական ուսումնական հաստատություններում, «Բանբեր Երևանի համալսարանի», 137.5, Երևան, 2012, էջ 31-36:
Տեղեկատվական կոմպետենտությունը ֆիզիկական կուլտուրայի և սպորտի ապագա մասնագետի պատրաստության մոդելում, Հանրապետական XXXXI գիտամեթոդական կոնֆերանսի նյութեր, Երևան, ՖԿՀՊԻ, 2012/Բ, էջ 79-84:
Մագիստրոսական պատրաստության ներդրման և կրթության առանձնահատկությունները ֆիզիկական կուլտուրայի հայկական պետական ինստիտուտում, «Մանկավարժական միտք», N 3-4, Երևան, 2012, էջ 18-23:
Տեղեկատվական տեխնոլոգիաները դպրոցականների ֆիզկուլտուրային կրթության արդիականացման գործընթացում, «Մանկավարժական միտք», N 1-2, Երևան, 2012, էջ 77-82:
Ուսանողների պրոֆեսիոնալ կիրառական ֆիզիկական պատրաստության միջոցներն ու ձևերը, Հանրապետական XL գիտամեթոդական կոնֆերանսի նյութեր, Եր.:ՖԿՀՊԻ, 2013, էջ 318-323:
«Ֆիզիկական կուլտուրա» առարկայի ուսումնական նյութի պլանավորում, 1-12-րդ դասարանների համար, ՈՒսումնական ձեռնարկ, Երևան, Էդիթ Պրինտ, 2012, 232 էջ:
Ֆիզիկական դաստիարակության տեսություն և մեթոդիկա, Ուսումնական ձեռնարկ, Երևան, հեղ. հրատ., 2013, 184 էջ
Մագիստրանտների գիտամանկավարժական պրակտիկայի ծրագրամեթոդական հիմունքները, Անընդհատ (շարունակական) պրակտիկայի արդիականացումը և կազմակերպման մեխանիզմների ներդրումը բարձրագույն մանկավարժական կրթության համակարգում. Միջազգային գիտաժողովի նյութերի ժողովածու, Երևան 2013, էջ 173-179:
Տեղեկատվական հաղորդակցական կոմպետենցիան ֆիզիկական կուլտուրայի ուսուցչի մասնագիտական գործունեությունում, «Մանկավարժական միտք», N 1-2, Երևան, 2014, էջ 63-68:
Տնային հանձնարարությունները «Ֆիզիկական կուլտուրա» առարկայից: (I-XII դասարաններ), Ուսումնական ձեռնարկ, Երևան, 2014, 128 էջ:
«Ֆիզիկական կուլտուրա» առարկայի ուսումնական նյութի պլանավորում, 1-12-րդ դասարանների համար, Ուսումնական ձեռնարկ, Երևան, Էդիթ Պրինտ, 2015, 256 էջ:
Տեղեկատվական տեխնոլոգիները ֆիզկուլտուրային կրթության համակարգում, Մենագրություն, Երևան 2015, հեղինակային հրատարակություն, 176 էջ:
Информационно-коммуникационные компетенции в системе профессиональной подготовки будущего учителя физической культуры, Материалы XIX международного научного конгресса //Олимпийский спорт и спорт для всех, Ереван, Армения 2015, ст. 202-207.
Инновационный подход в процессе профессиональной подготовки будущего преподавателя физической культуры и спорта, Ежемесячный научно-практический журнал «Апробация» №12 (51), 2016, ст.91-95.
Формирующее оценивание в процессе модернизации физкультурного образования, Журнал научных и прикладных исследований, №3 / 2017, ст.54-56.
Ֆիզիկական կուլտուրայի ուսուցչի մասնագիտական-մանկավարժական կոմպետենտության բովանդակությունը, «Մանկավարժական միտք», N 3-4, Երևան, 2017, էջ 212-218.
Ֆիզիկական կուլտուրայի ուսուցչի գործունեության առանձնահատկությունները ժամանակակից պայմաններում, «Մանկավարժական միտք», N 3, Երևան, 2018, էջ 17-24.
Միջազգային սպորտային շարժումը` որպես սպորտի գործունեության հատուկ միջավայր, Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտային պատրաստության հիմնախնդիրները: Տարեգիրք, Եր.:ՀՖԿՍՊԻ, 2018, 144-150:
Ֆիզիկական կուլտուրայի և սպորտի կառավարման ոլորտում բիզնես ծրագրերի նշանակությունը, Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտային պատրաստության հիմնախնդիրները: Տարեգիրք, Եր.:ՀՖԿՍՊԻ, 2018, 167-171:
Современные образовательные технологии как залог модернизации процесса преподавания предмета “Физическая культура”.
International journal of innovative technologies in social science.
8(20), November 2019, p.9-15 DOI: https://doi.org/10.31435/rsglobal_ijitss